الثلاثاء، 19 أغسطس 2008

أعتراف

إعتراف



حقا حبيبتى لا أعرف ماذا أقول لكى

غير ...أنى أحبك

احببتك منذ أن وقعت عيناى عليكى

لا اعلم ماذا حدث لى وقتها

شعرت نحوك بانجذاب كبير

افقدنى صوابى

جعلنى كرهت نفسي

حاربت ذلك الانجذاب بكل ما أتيت من قوة

عاملتك معاملة سيئة

جعلتك تكرهينى

لعلى استطيع أن اكرهك بدورى

لكن حدث ما لم اتوقعه

ازداد حبى لكى واصبح اقوى

حتى انتى من وراء كل الكره

احببتنى!!

كنت اشعر بغيره كبيرة عليكى

كنت اغار من الكل

وحتى من نفسي

كنت اريد لو أستطيع عزلك عن الجميع

وأضعك داخل قلعة ذهبيه مقرها قلبى

تستظلى فيها برموشي

يرويكى فيها حبى

فلا يراكى سواى


ها أنا حبيبتى قد اعترفت انى عشقتك من اول نظرة

وانى احبك وأريدك معى بجانبى دائما

فهل تقبلين بي حبيبيتى بعد أن عرفتى الحقيقة؟؟؟!!!

بعد أن جعلتنى أدلى بذلك التصريح اللذى حرق جبينى



هناك 4 تعليقات:

walaa rizk يقول...

آيه المشاعر الرهيبه دى

انا فرحانه انى اول تعليق

واول مره اعرف انك عندك مدونه

ماشى يا ست علياء براحتك

بس بجد جامده

sinderla يقول...

حبيبة قلبى شكرا على ردك
انا عملاها من فترة قصيرة يا جميله

نورتى المدونه

dr/tito يقول...

والله الموضوع جامد موت يا ساندى
واضعك داخل قلعه ذهبيه مقرها قلبى
فظيعه بجد
الكلام حلو اوى
اد ايه هوه حبها
واتعذب كمان
مع انه بيحبها
بصراحه مش عارف اقول ايه
غير انها فاقت كل المقاييس
شكرا ليكى بجد
واستمرى
بجد انتى شاعره فوق الوصف
ربنا يباركلك

إبتسام يقول...

بجد راااااااااااااااااااااااااائعه ياساندي

ايه المشاعر الجميله دي

ربنا يوفقك ياحبيبتي

شكرا ليكي ياقمر